Kdy se vyplatí brzká rezervace


Pokud najdeme nějaký výrobek či službu, které velmi chceme, pak nás může lákat si je zarezervovat. A není divu, máme tak jistotu, že o ně nepřijdeme, a často i v tom, že za ně budeme platit danou cenu. To rozhodně není v mnoha případech k zahození. Typické to je například u cestovních kanceláří, kdy si rezervujeme zájezd na určitý termín a za určitou cenu. To je právě zde velmi důležité, neboť ceny za zájezdy se v průběhu roku mění. Pokud jej tedy chceme získat co nejvýhodněji, rozhodně se nevyplatí čekat.

za rezervaci se často platí

Ovšem zdaleka ne vždy jsou rezervace Na Jadranu tak výhodné. Existuje hned několik případů, kdy tomu tak není, a kdy se nám to může naopak prodražit. Na to je potřeba si dávat pozor, abychom do některé z těchto pastí nespadli – a že se jich mnohé firmy snaží využít, aby si zvýšily zisk, je jasné.

Známým trikem je například využití pocitu exkluzivity. Firma například ohlásí, že určitého produktu je jen omezené množství, čímž v podstatě zákazníky přiměje, aby si jej koupili, neboť by na ně jinak nemusel zbýt. Často se však pak ukáže, že jich je dostatek, a že jsou nakonec v obchodech prodávány za nižší cenu, než jaká byla ta původní.

\'cedule

Zde je tedy důležité, abychom se zamysleli, zda danou věc skutečně potřebujeme, a pokud ano, zda se nám vyplatí ji kupovat za danou cenu. Vždy je proto dobré se podívat, zda ji nenabízí i jiné obchody, kde může být cena nižší. Neměli bychom tedy podléhat panice – i když se na nás nedostane, většinou o tolik nepřijdeme.

Je tedy jasné, že rezervování je velmi situační. Vhodné je ve chvíli, kdy si chceme zajistit nějaký termín, ať už se jedná třeba o zájezd, nebo i návštěvu fitness centra či kadeřníka. Pokaždé bychom však měli přemýšlet, zda neexistuje nějaké lepší řešení, než rezervaci provedeme. Můžeme se totiž velmi snadno spálit, což je něco, co nikdo z nás nechce. Přijít o peníze, zvláště v dnešní ekonomické situaci, není nic příjemného.

Publikováno
V rubrikách Www